Dystans32.87 km Teren21.00 km Czas03:26 Vśrednia9.57 km/h VMAX45.00 km/h Podjazdy1100 m
Temp.31.0 °C SprzętRadon ZR Litening Custom
4 zlot Forumrowerowe.org- dzień 2, czyli "Wielki wypych".
Kategoria Beskid Żywiecki
Poranek przywitał mnie bólem głowy i to fajne nie było. Przed wyjazdem zrobiliśmy grupową fotę i ruszyliśmy niezłą bandą w stronę szlaku żółtego. Najpierw "hyc" przez rzekę i zaczyna się trening z pchania roweru. Jednak nie jest tak źle i można w końcu jechać. Chociaż mielenie na młynku ostro pod górę ostro dawało popalić, to nawet jechało się nie źle. Docieramy na większy postój, czyli Mosorny Groń (1047). Tam delektujemy się pięknym widokiem na całe pasmo Babiej i nie tylko tym. Piwo z soczkiem stawia mnie na nogi i co najważniejsze, głowa przestaje mnie boleć :D Dalej nawet jedziemy, co do tej pory raczej nie często się zdarza. Aż tu nagle masakra- rowery na plecy i ogień do góry, korzonki, kamyczki, samo dobro :D Docieramy do Hali Śmietanowej i pasiemy się razem z wycieczką szkolną- objadamy ich z prowiantu :D Walcząc o przyczepność i równowagę docieramy na Policę (1369). Wszyscy dzielnie się trzymają, więc w nagrodę mamy piękny zjazd na Halę Krupową. W schronisku mamy przerwę obiadową- personel nie ogarnia tylu zamówień :D Znowu pojawiają się burzowe chmury, a my musimy wrócić kawałek na szlak zielony, który niby miał być "do jazdy". Taa, już to widzę- leźliśmy po korzeniach i kamieniach na wąskim singlu. Lekko mnie to wkurzyło, ale w końcu można było jechać, co też z dziką przyjemnością uczyniłem. Pojawiły się strumyki na szlaku i woda z góry :D Dalej jechało się fajnie, bo było w dół- przemoczeni dotarliśmy do centrum Zawoi. Kilometrów trochę mało wyszło, ale mimo chęci, po deszczu jechało się zbyt ciężko.