Lipiec, 2008

Dystans51.91 km Teren12.00 km Czas02:25 Vśrednia21.48 km/h
Z rana do Nsb, a wieczorem:
Z rana do Nsb, a wieczorem: Rzeszów/Lisia/Zwięczyca-Boguchwała-Lutoryż-Grochowiczna-Babia Góra-Babica-Lubenia-Przylasek-po kamieniach do Budziwoja i tutaj pewnie zgubiłem moją tylną lampkę, była sfatygowana po 9 latach, a do tego poszły i dwa akku AAA-Boguchwała-Zwięczyca/Zalew/Rzeszów.
Dystans31.96 km Teren8.00 km Czas01:34 Vśrednia20.40 km/h
Pechowy wyjazd.
Najpierw
Najpierw działka, a później ok. 18 wybrałem się na rowerek jeszcze raz. Na mieście spotkałem Konę- Piotrka i pojechaliśmy w stronę Słociny: Słocina-lasem na Rocha-Za Górą-Magdalenka-kamienisty zjazd i przy ok. 35-40 km/h Piotrek dobija tyłem i rozcina dętkę w dwóch miejscach. Na szczęście maiłem łatki. U mnie dętka dosłownie wybuchła, więc założyłem nową, ale okazało się, że rozciąłem nową oponę :( Miała ok. 500 km przebiegu. Upchnałem kawałki dętki, żeby ta właściwa nie wyłaziła i pojechaliśmy tak: Chmielnik-Roch-Słocina/Rzeszów.

Dystans62.05 km Teren15.00 km Czas02:41 Vśrednia23.12 km/h

Kolejny upalny dzień: Rzeszów/Zalesie-Matysówka-Chmielnik-Magdalenka-Cierpisz-Kraczkowa-Strażów-Palikówka-łąka-Trzebownisko-Zaczernie-Miłocin-Rzeszów.
Dystans30.49 km Teren10.00 km Czas01:35 Vśrednia19.26 km/h
Z rana pojechałem umyć rower,
Z rana pojechałem umyć rower, a potem lajtowo: Zalesie/Serpentynka-matysówka-Roch-lasy na Słocinie-Słocina/Zalesie/dom.
kilka fotek z działki:

Dystans100.30 km Teren30.00 km Czas04:37 Vśrednia21.73 km/h
Zapowiadała się upalna niedziela,
Kategoria 100 i więcej
Zapowiadała się upalna niedziela, mimo tego na zawody w Sanoku nie pojechałem- zostały przeniesione na inny termin ze względu na powódź. pojechałem na rynek, a tam same koksy- w sumie było nas 7. obraliśmy kierunek na Wilcze, a oto szczegółowa trasa: Rzeszów-Budziwój-szutrem na Przylasek-szutrem do Straszydla- podjazd na Zimny Dział i tu Wojtuś upierniczył jarzemko w sztycy i czekała Go droga powrotna na stojaka przez ok. 25 km. Zostało nas już tylko 5, bo dwie osoby zrezygnowałymiędzy Przylaskiem, a Straszydlem. Jedziemy dalej przez las w stronę Blizianki-Poręby-Czarnotówki- tutaj ratuję jednego z dwóch napotkanych rowerzystów i pożyczam łatki. Jeszcze tylko podjazd i lądujemy na Patrii. Teraz czeka nas błotny zjazd przez las- uciapani docieramy do Błażowej. Przerwa pod sklepem i jedziemy dalej: Borek Nowy-Borek Stary-Tyczyn- tutaj Filip ucieka do domu i jedziemy dalej w czteroosobowym składzie: Tomek, Piotrek, Michał i ja. Hermanowa-Przylasek-Budziwój-Przyalsek :D-Budziwój-Rzeszów. Wypad był mega błotny, do tego upał dawał po tyłku, tym bardziej, że wcale się nie oszczędzaliśmy. Wieczorem pojechałem jeszcze do pracy.

Dystans8.70 km Czas00:28 Vśrednia18.64 km/h
Tylko do
Tylko do pracy.
Dystans53.08 km Teren3.00 km Czas02:07 Vśrednia25.08 km/h
Pogoda w końcu się uspokoiła,
Pogoda w końcu się uspokoiła, więc pojechałem umyć rowerek i miałem się lajtowo gdzieś przejechać, ale co było, to za chwilę: Rzeszów/Zalesie/Słocina-Malawa i tu spotkałem Azbesta i pojechaliśmy razem, jednak prędkość nie schodziła poniżej 30, a czasem 40 :D Kraczkowa-Strażów-Palikówka-Łukawiec-Terliczka-Trzebownisko-Załęże/Zalew/Lisia/dom.

Przed...

po myciu.

Wisłok szaleje- normalnie ten łuk stoi na betonowym brzegu.
Dystans6.13 km Czas00:20 Vśrednia18.39 km/h
W deszczu do pracy.
Dystans21.74 km Czas01:04 Vśrednia20.38 km/h
Rano zimno, bo tylko 10
Rano zimno, bo tylko 10 st.: Rzeszów/Słocina/Zalesie/Drabinianka/Zalew/Lisia/praca/do domu w deszczu.