Dystans121.81 km Czas06:59 Vśrednia17.44 km/h VMAX46.46 km/h Podjazdy682 m
Tętnośr.109 TętnoMAX142 Kalorie 1780 kcal Temp.37.0 °C SprzętPajonk
Odcinek 200/5461. Bałkany '24. 9. "Wykończeni".
Takiej nocy, to dawno nie miałem. Przez pieprzonego psa spałem bardzo mało. Zegarek twierdził, że spałem ciulowo i mam się nie przemęczać :D Oczywiście, tak będzie. Upał był, ale bez górek nie poniewierało tak bardzo- solidny podjazd pojawił się na koniec dnia. Wszystkie drogowskazy kierowały nas dzisiaj na miasto Nisz i w końcu do niego dotarliśmy, mimo iż kierowcy traktowali nas jakby nas nie było. W mieście Aleksinac chcieliśmy zjeść obiad, ale były same bary otwarte, bo to niedziela była. Zrobiliśmy zakupy w piekarni i jedziemy dalej. Podczas robienia ostatnich zakupów porozmawiałem sobie o naszej podróży z klientem, który tłumaczył z angielskiego moją rozmowę z panią kasjerką :D Google twierdziły, że w niedalekiej wiosce jest jakieś boisko na uboczu- jedziemy go szukać. Trochę kluczenia i oto jest- między polami, z wyschniętą na wiór trawą. Była nawet kran z którego leciała woda, ale nasza radość nie trwała zbyt długo. Była to resztka wody jaka zalegała w rurach. Tym oto sposobem nie mieliśmy dostępu ani do wody, ani do prądu. Na szczęście mamy solidne zapasy. Cisza, spokój, może się wyśpimy.