Dystans103.23 km Czas06:48 Vśrednia15.18 km/h VMAX60.40 km/h Podjazdy1022 m
Tętnośr.116 TętnoMAX162 Kalorie 1950 kcal Temp.34.0 °C SprzętPajonk
Odcinek 195/5456. Bałkany '24. 4. "Jezioro Ochrydzkie".
W nocy nic nas nie zechlało, więc całkiem spoko. Jesteśmy w górach, więc pierwsze pół dnia, to zmaganie z podjazdami- niestety od rana upał nie dawał wytchnienia. Tak sobie nabijamy przewyższenia, ale jedzie się dobrze. Ja odespałem tyle ile się dało, a Grzesiek po odstawieniu jednego leku wraca do sił. Potężnym zjazdem wjeżdżamy do Korczy. Pora obiadowa, więc pora na żarełko. Później pakujemy się na dworzec autobusowy- bardzo cywilizowany budynek. Ogarniamy się, ładujemy co się da i odpoczywamy. Od teraz mamy względnie płasko, ale samochodów na drodze przybyło z racji mocno turystycznego miejsca do którego jedziemy. Zjeżdżamy do miasteczka Pogradec, a przed nami burza masakruje pobliskie szczyty, na szczęście przeszła bokiem. Przed nami perła Bałkanów, czyli Jezioro Ochrydzkie. Na podziwianie przyjdzie jeszcze czas. Nam się kończy dzień, a noclegu jakoś nie widać. Nagle zauważamy kemping i postanawiamy spytać o cenę. Cena była śmieszna, więc zostajemy w cywilizacji.

Poranek po Albańsku.
Poranek po Albańsku. © miciu222145

Stylowa stodoła.
Stylowa stodoła. © miciu222145

Albańskie krajobrazy.
Albańskie krajobrazy. © miciu222145

Zjechali, to pora na podjazd.
Zjechali, to pora na podjazd. © miciu222145

Napotkany Kościółek.
Napotkany Kościółek. © miciu222145

Skromne wnętrze Kościółka.
Skromne wnętrze Kościółka. © miciu222145

Pogradec i burza przed nami.