Dystans12.23 km Czas00:32 Vśrednia22.93 km/h VMAX33.00 km/h
Praca.
Kilka nowych gratów dla Radzia. Poprzedni, identyczny napęd przetrwał 17 850 km. Nowy rekord :D
IMG_2237[1]

Komentarze

miciu22
18:37 środa, 14 maja 2014
W sumie, to roweru nie oszczędzam, ale to pewnie wiecie :D Więc dystans wyszedł raczej ciekawy. Do korby natomiast dokupiłem dwie zębatki slx, bo do xt nie zamierzam dopłacać, bo te kilka gram mnie aż tak nie zbawi.
Gość
21:42 poniedziałek, 12 maja 2014
Dawniej te rowerki na DX ,kosztowały grosze w sumie nikt nie wiedział amortyzatorów czy innych wynalazków ale robiło się piękne trasy, dziś to odpowiednik dx to raczej XT, z roku na rok widzę że producenci ładują coraz gorszy osprzęt za większą cene w rowerach.
kundello21
14:01 niedziela, 11 maja 2014
Wypasiony komplecik sobie sprawiłeś :D

Coś w tym jest, że stare DX było twarde jak diament. Szlifowałem starego 7 rzędowego LX i 8 DX i myślałem że coś ze szlifierką jest nie tak. Przystawiłem zębatkę nowej Deorki i poszło jak w masło. Te stare były strasznie twarde.
Poza tym, kilometry kilometrom nie równe, bo inaczej wyglądają kilometry po górach w błocie, a inaczej w piachu po płaskim lub po szosie. Ja nie kupiłem żadnej zębatki juz od 4 lat :D
Gość
06:11 piątek, 9 maja 2014
Ja w swoim rowerze ze stali z 95 r mam pelny osprzet deore dx przebieg 39 tys km. :) , dzisiaj za dobry osprzet trzba słono płacic, ciekaw jestem jaki blat do korby kupisz pewnie XT.
k4r3l
19:01 środa, 7 maja 2014
Old school pełną gębą, dalej trzy rzędy, dalej dziewiątka, wszystko piękne i błyszczące! ;)
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!
© 2017 Exsom Group, LLC. All Rights Reserved. Terms of Service · Privacy Policy · DMCA · System Status