Dystans115.33 km Teren23.00 km Czas05:52 Vśrednia19.66 km/h VMAX66.00 km/h Podjazdy1886 m
Temp.25.0 °C SprzętRadon ZR Litening Custom
Okolice Domaradza.
Kategoria 100 i więcej
Jak zwykle miałem problem z wyborem celu, ale jakoś się z tym uporałem i pojechałem na górki koło Domaradza: Rzeszów/Zalew/Budziwój-Przylasek-Straszydle-Zimny Dział-Blizianka-Konieczkowa. Zrobiłem sobie krótką przerwę na żarcie i ruszyłem dalej w stronę Lutczy. W Domaradzu odbiłem w boczną drogę i szukałem drogi na Hyb (Chyb). Prawdopodobnie na szczyt nie dotarłem, bo walczyłem z błotem i cholernymi krwiopijcami- bąkami. Jechałem różnie, ale jakoś dotarłem do asfaltu i podjechałem jeszcze na górę Św. Michała. Drogą Krzyżową dotarłem pod kapliczkę, którą doskonale widać z Bliznego. Z góry pięknie widać było Beskid Niski. Zjeżdżam asfaltem do Golcowej i robię przerwę, tym razem dłuższą. Trochę podjazdów i serpentyny w Izdebkach.Dalej podjazd przez Magierów do Baryczy. Niestety aparat nie ogarnął widoków, a było co podziwiać- Beskid Niski i Bieszczady w całej swej rozciągłości. Z Baryczy na Kąkolówkę i Błażową. Tam wbijam na szlak czarny i po błotku docieram na Lubenki. Później bez kombinacji: Hermanowa-Tyczyn-Biała/Rzeszów. Mimo sprzyjającej pogody strasznie zamulałem na podjazdach, więc nie jechało mi się jakoś dobrze, ale grunt, że do domu dotarłem.

Cergowa- Beskid Niski. © miciu222145

Jest i Sucha Góra. © miciu222145

W oddali Beskid Niski, a w dole Blizne- widok z góry Św. Michała. © miciu222145

wlochaty
20:15 wtorek, 17 lipca 2012
no jakby go tam postawili to widoczność sięgałaby chyba do rumunii bez problemu
Petroslavrz
19:23 wtorek, 17 lipca 2012
(w poprzednim komentarzu nie dodało)
19:21 wtorek, 17 lipca 2012
Poszperałem w internecie na ten temat. Krzyż miał mieć 177 metrów wysokości :D Wpaść na taki pomysł to jedno, ale tam ktoś naprawdę rozważał budowę takiego "cudu" :D
Makieta z biblioteki w Domaradzu (zdjęcie z 2007r):
Petroslavrz
19:17 wtorek, 17 lipca 2012
W sumie można się na Hyb wybrać, nigdy tam nie byłem, choć nie raz myślałem o tym przejeżdżając.
Wiem tylko, że dobrych kilka lat wstecz był pomysł na ponad 100-metrowy krzyż na szczycie. Była nawet makieta w urzędzie gminy.
niradhara
20:31 niedziela, 15 lipca 2012
Piękne są takie rozległe widoczki, nie ma to jak góry :-)