Dystans127.38 km Teren18.00 km Czas05:49 Vśrednia21.90 km/h VMAX64.00 km/h Podjazdy1370 m
Temp.23.0 °C SprzętRadon ZR Litening Custom
Trasa mocno widokowa.
Kategoria 100 i więcej
Jako, że na jutro zapowiadają raczej kiepską pogodę, to dzisiaj postanowiłem przejechać trasę już dawno zaplanowaną, a mianowicie na serpentyny w Izdebkach. Gdyby nie silny wiatr, było by fajnie, a tak wracałem i wiało mi prosto w twarz: Rzeszów/Biała/Budziwój-Przylasek/Hermanowa-Węglarki-Straszydle-Zimny Dział-Lecka-Białka-Kąkolówka-Ujazdy-Wesoła-Hłudno-Izdebki. Mimo masy podjazdów, jechało mi się nadzwyczaj dobrze, a dodatkowo humor poprawiły serpentyny, które z góry wyglądają kapitalnie. Pojechałem w stronę Przysietnicy i w miejscowości Wydrna zrobiłem postój na żarcie. Widoki miałem piękne-Sucha Góra, Cergowa- Beskid Niski oraz Góry Słonne i Bieszczady :) Przez Dydnię i Krzemienną dotarłem do promu na Sanie i momentalnie znalazłem się w Jabłonicy Ruskiej. Aż do Dynowa jechałem między ogromnymi ciężarówkami z tłuczniem. Kierowcy jechali jak wariaci, więc czasem nie wiedziałem gdzie jadę, tak się kurzyło: Wołodź-Siedliska-Dąbrówka Starzeńska: kolejny postój. Dotarłem do Dynowa i nie wiedziałem jak dalej jechać, tym bardziej, że kryzys miałem spory- przejechane 80 km: Dynów-Ulanica-Futoma-Piątkowa-Błażowa-Borek Nowy-Czerwonki-Hermanowa/Przylasek-Budziwój/Rzeszów. Pogoda zaczęła się ewidentnie psuć- pojawiły się ciemne chmury z których w oddali padało.