Dystans70.43 km Teren40.00 km Czas03:48 Vśrednia18.53 km/h VMAX62.00 km/h Podjazdy1030 m
Temp.15.0 °C SprzętRadon ZR Litening Custom
Rezerwat Wilcze nocą :)
Kategoria Nocna jazda
Z rana padł pomysł, by wieczorem skoczyć do Rez. Wilcze. Wypad zapowiadał się zacnie, więc rozpocząłem akcję ładowania akumulatorków. O 19. 30 ustawiłem się z Pawłem. Pojechaliśmy wzdłuż Zalewu, przez Zwięczycę do Boguchwały. Tam przy kładce zagłady poczekaliśmy na Piotrka. Zjawił się wyjątkowo szybko. Podjazdem dotarliśmy na Przylasek i dalej przez Straszydle wspięliśmy się na Zimny Dział. Zrobiło się już ciemno. Przez Poręby i Czarnotówki dotarliśmy na Patrię. Trasa zleciała strasznie szybko, może dlatego, że całą trasę przegadaliśmy. Dłuższy postój i zdecydowaliśmy, że wracamy, choć snute były plany o Strzyżowie :D Przeprawa przez las była nawet dość błotnista, ale jakoś dotarliśmy do Kąkolówki i Błażowej. Dalej już czarnym szlakiem przez Wolę Błażowską I Lubenki na Przylasek i powrót do domu przez Budziwój- cała droga była nasza :D Mimo ciemności na zjazdach szaleliśmy jak za dnia, ale lampki dawały radę. Chociaż Piotrkowi zdarzyło się zjeżdżać na ledwo świecącej lampce- aku był rozładowany. Do domu dotarłem 30 minut po północy.
Everytrail

Jest i Piotrek. © miciu222145

Uzupełnianie zapasów. © miciu222145

Porzucony banan :D © miciu222145

Już w rezerwacie- fotka Pawła. © miciu222145

Petroslavrz
18:26 sobota, 18 czerwca 2011
piszę się na następny raz, choć z mocą lampki u mnie słabo...
pr0zak
12:11 czwartek, 16 czerwca 2011
Pozytywna akcja z nocnym wypadem :) po nocy nie lubię jeździć ale na takie cos warto by było się wybrać.
wlochaty
18:47 środa, 15 czerwca 2011
Ciekawe jakby dzisiaj wyszedł taki wyjazd - pełne zaćmienie księżyca z Patrii musi wgniatać w ziemię :)
Kris
18:38 środa, 15 czerwca 2011
To się nazywa jazda he he, pojechać na wilcze nocą fajna sprawa tym bardziej teraz fajne dośc ciepłe noce, pełnia księżyca... Nic tylko jeździć i kożystać - Pozdrower.
kundello21
15:49 środa, 15 czerwca 2011
Była jazda:D
Następnym razem bierzemy kiełbaski i zrobi się ognicho. W sumie to można by zrobić taki całonocny wypad, bo noc jest krótka i na jakiejś górze obejrzeć wschód słońca:)