Dystans59.72 km Teren40.00 km Czas04:01 Vśrednia14.87 km/h VMAX48.00 km/h Podjazdy1600 m
Temp.30.0 °C SprzętRadon ZR Litening Custom
Cyklokarpaty- Muszyna.
Kategoria Zawody, Beskid Sądecki
To już trzecie zawody z serii Cyklokarpaty. Przewyższenia w ilości ok. 1600 m na 48 km i upał zapowiadały ciężkie zawody. Trasa była ciężka, momentami bardzo ciężka, ale mieliśmy piękne widoki :) Wóz transportowy jak zwykle prowadził Włochaty. Na miejscu wygrzaliśmy się w kolejce do rejestracji, była wyjątkowo długa. Niestety coś mi nieźle namieszało w żołądku i przez pierwsze 10 km czułem się jakbym zjadł rozżarzone węgle. Groziło to co najmniej wizytą w pobliskich krzaczkach w celu zwrócenia treści żołądka. Mimo tego jechało mi się bardzo dobrze, przynajmniej do 40. km, kiedy to dopadł mnie kryzys. Mimo tego dawałem z siebie wszystko. Trasa bardzo fajna, pełna zjazdów i podjazdów/pdejść, na mokrych kamieniach nie miałem szans. Można było się nieźle poobijać. Na ostatnim zjeździe wzdłuż osuwiska/ skarpy hamulce dostały strasznie po tyłku. Zaparłem się na kierownicy i jechałem ostro w dół mocno hamując. Tarcze zaczęły syczeć, jednak nadal mocno hamowały- brawo J5! Z miejsca jestem zadowolony, choć dużo osób zrezygnowało z trasy Giga i namieszało trochę na dystansie Mega.
Z czasem 3:11:09 zameldowałem się na miejscu 11/64 na dystansie mM3 oraz 38/177 w Open na Mega.
Na koniec Mapka

kundello21
21:56 poniedziałek, 6 czerwca 2011
To je harpagon:p
A na poważnie, to widać że ostro dawałeś, zresztą kto jeździ z Tobą to wie;)
Gratuluję:)
Krzyśiek
20:57 poniedziałek, 6 czerwca 2011
Gratuluje wyniku! Taki maraton musi być naprawde męczący pozatym ten upał który panował napewno niepomagał w jeździe, świetnie sobie poradziłeś naprawde gratuluje, pozatym jeździsz bardzo fajne traski podziwiam Cię i jesteś moim idolem.Pozdrower :)
Kajman
14:37 poniedziałek, 6 czerwca 2011
No ładnie, 1600 metrów przewyższenie na takim dystansie:)
Gratulacje:)
GraLo
13:35 poniedziałek, 6 czerwca 2011
Gratuluje wyniku bardzo ładnie pojechałeś i czas również super, chyba Cie widziałem na podjeździe pod Jaworzynę, to był mój pierwszy maraton w życiu więc kondycji wystarczyło mi tak do 33 km później niestety podejścia mnie zniszczyły:) może jeszcze wystartuje w jakimś maratonie, pozdrawiam powodzenia.
miciu22
11:24 poniedziałek, 6 czerwca 2011
Przecież napisałem, że Open na Mega, Open ogólnie to tak jak piszesz, ale to bez sensu bo czołówka to dystans hobby z czasem 1. h.