Dystans105.70 km Czas03:49 Vśrednia27.69 km/h VMAX59.00 km/h Podjazdy640 m
Tętnośr.151 TętnoMAX191 Kalorie 1950 kcal Temp.22.0 °C SprzętRadon R1- ten szybszy.
Odcinek 79. "Dziury, wiatr, Roztocze".
Kategoria 100 i więcej, Roztocze
Kolejny wyjazd w piękne rejony Roztocza. Jedziemy w trzech, a na miejscu dołącza jeszcze Włochaty. Startujemy ze Zwierzyńca. Na początek mała wpadka nawigacyjna z szutrem w tle. Wracamy do Zwierzyńca. Kierujemy się na Obrocz. Zuki nie ostrzegł przed dziurą i wpadam w taką jedną- powietrza z przodu brak. Kierujemy się na Krasnobród- tam odwiedzamy wieżę widokową przy zalewie. Teraz trochę dziur na podjeździe do Długiego Kata, chociaż miejscami jest już nowy asfalt. Robimy przerwę pod sklepem. Dalej przez Majdan Sopocki do Suśca. Kolejny postój przy Szumach na Tanwi. Wracamy do Suśca i jedziemy przez Hamernię do Józefowa- wiatr robił z nami co chciał, chyba najgorszy odcinek dnia. W Józefowie odwiedzamy tamtejszy kamieniołom z wieżą widokową. Do samego Zwierzyńca wracamy lasami, więc wiatr już tak nie męczy, ale dziury są takie, że nie wiadomo jak je omijać. Ruch był na tyle mały, że jechaliśmy całą szerokością. Jeszcze rundka po Zwierzyńcu i można wracać.
W drodze do Zwierzyńca.
W drodze do Zwierzyńca. © miciu222145
Trzeba jakoś dojechać.
Trzeba jakoś dojechać. © miciu222145
Drzewo w jezdni, a może jezdnia w drzewie- Zwierzyniec.
Drzewo w jezdni, a może jezdnia w drzewie- Zwierzyniec. © miciu222145
Akcja serwisowa.
Akcja serwisowa. © miciu222145
Krasnobród.
Krasnobród. © miciu222145
Elementy cx.
Elementy cx. © miciu222145
Tuptanie na wieżę widokową.
Tuptanie na wieżę widokową. © miciu222145
Widoki w Krasnobrodzie.
Widoki w Krasnobrodzie. © miciu222145
Żulerka.
Żulerka. © miciu222145
Wieża widokowa przed Suścem.