Dystans55.15 km Teren35.00 km Czas03:34 Vśrednia15.46 km/h VMAX50.00 km/h Podjazdy1240 m
Kalorie 2100 kcal Temp.22.0 °C SprzętRadon ZR Litening Custom
Dobra jazda.
W piątek wieczorem doszliśmy do wniosku, że trzeba gdzieś pojechać i nawet ustaliliśmy trasę :D Zgarnąłem Konę oraz Wilczka i pojechaliśmy do Sanoka. Startujemy około 10 i już jest cieplutko. Ruszamy czerwonym szlakiem i od razu ostro pod górę, a tego nie lubię. Może to przez to jechało mi się dzisiaj źle- podjazdy do dupy, a zjazdy....lepiej to przemilczę. Zdobywamy Orli Kamień i zjeżdżamy żółtym do Sanoka- było ostro. Odnajdujemy szlak niebieski i i nim wspinamy się na okoliczne górki. Po drodze zmieniam dętkę, jakiś dziwny był ten kapeć. Na górze piękne widoki i błoto. Zjeżdżamy do Poraża ubawieni po pachy. Teraz trochę asfaltu do Zagórza, gdzie odwiedzamy ruiny klasztoru. Mostem kolejowym przedostajemy się do Załuża i odwiedzamy ruiny zamku Sobień. Wracamy do Załuża i mordujemy asfalt przez Wujskie. Asfalt się kończy, ale po wycince droga przestała istnieć. Wbijamy się na szlak czerwony i docieramy do... Orlego Kamienia, ale odbijamy na szlak niebieski. Tam skręcamy na singiel z bandami i hopkami. Niechcący władowałem się na hopkę- jak nie zapieprzyłem kolanem w manetkę :D Teraz już asfaltem do samego Sanoka. Trasa fajna, choć troszkę za dużo asfaltu, ale było dobrze.