Dystans78.88 km Teren25.00 km Czas04:15 Vśrednia18.56 km/h VMAX57.00 km/h Podjazdy1100 m
Kalorie 2400 kcal Temp.14.0 °C SprzętRadon ZR Litening Custom
Teren prywatny?
Dzień jeszcze bez deszczu, więc trzeba to wykorzystać. Na początek do Boguchwały i Mogielnicy. Jadę w stronę lasu, tak jak ostatnio, kiedy było ognisko- rampa, a obok Krzyż. Przed lasem na spotkanie wychodzi mi jakiś dziadek z łopatą :O Informuje mnie, że jest to las prywatny- wywaliłem oczy, bo pierwszy raz to słyszę. Faktycznie, jest tabliczka na drzewie, ale strasznie wysoko, a z daleka jej nie widać, bo drzewa zasłaniają. Dziadek ma pretensje, że nie patrzę, ale to nie droga, żebym znaków szukał. No nic, zawracam, a z oddali jakiś "mądrala" krzyczy, żebym na mapę patrzył. W dupę niech sobie mapę wsadzi, bo nie spotkałem takiej, gdzie teren prywatny jakiegoś osła byłby zaznaczony, ale jak ktoś nie ma pojęcia, to takie brednie wygaduje.
Wbijam na szlak żółty, a później jadę w okolice Czudca. Dalej Czudec, Kaczarnica i Zaborów. Widzę jakiś skrót do żółtego szlaku, ale nie łatwo tam trafić. W końcu się udaje i przez Łętownię docieram do Strzyżowa. Później wzdłuż Wisłoka do Żarnowej i zaczynam mozolną wspinaczkę do szlaku czarnego. Kopalina i jazda lasem w stronę Glinika. Dalej na Czudec i jazda czarnym na Grochowiczną. Zjazd singielkiem, Lutoryż, Boguchwała, Zwięczyca i Rzeszów.