Dystans52.00 km Teren19.00 km Czas03:05 Vśrednia16.86 km/h
Kolejny niedzielny wyjazd z:
Kolejny niedzielny wyjazd z: Arturem, Mackiem i Seba. Oto trasa: Rzeszów/Zalew/Zwięczyca-Boguchwała-Lutoryż-Grochowiczna i błotny zjazd do Czudca, w pewnym momencie koła się zablokowały-Czudec-Wyżne-Babica, czarny szlak-Lubenia-Hermanowa-błotem do Budziwoja-Rzeszów.

ekipa z dzisiejszego wyjazdu

już na początku błota nie brakowało

rower pod koniec trasy

bezzębny blat

a Bomberek dzielnie walczył

miciu22
21:56 niedziela, 30 listopada 2008
Możliwe, że i dla przyjemności pchamy się w takie błoto- adrenalina skacze niesamowicie, gdy bieżnik jest zaklejony błotem, jedzie się jak po lodzie, a prędkość wcale nie jest niska, no i gleba tu gleba tam. A może po prostu błoto jest na trasie i tak jakoś wychodzi. Ogólnie to rzadko wracamy czyści.
RoboD
21:19 niedziela, 30 listopada 2008
:-O O Boskooo.... i wy znajdujecie w tym przyjemność !?!
kundello21
20:16 niedziela, 30 listopada 2008
Koła sie zablokowały...no to chyba nie dziwne:D

Żeby tak rower błocić to trzeba na prawdę mieć talent....szkoda że nie zgłosiłeś się do tego programu :P

Dobrze że my jechaliśmy wtedy kiedy jeszcze bylo duzo lodu w tamtym miejscu:P