Dystans47.37 km Teren7.00 km Czas02:17 Vśrednia20.75 km/h VMAX54.00 km/h Podjazdy590 m
Kalorie 1500 kcal Temp.5.0 °C SprzętRadon ZR Litening Custom Uczestnicy
Lekko padnięty.
Zmęczony i przeziębiony, ale nie potrafiłem zrezygnować z jazdy, tym bardziej, że Michał szukał chętnych do jazdy. Najpierw Żwirownia i jazd do Budziwoja- przy kładce czekał Wilczek. Chwila narady i jedziemy do Siedlisk, gdzie mamy fajny podjazd koło cmentarza. Zjazd do Lubeni i tutaj niespodzianka, znowu podjazd w stronę Sołonki. Na górze bagno zniechęca nas i jedziemy na Maternówkę. Zjeżdżamy do Babicy i co? I podjazd koło Kościoła. Mam 28 km na liczniku i 500 m w pionie, nieźle jak na zdechlaka :D Jedziemy na Grochowiczną i zjeżdżamy jak ściganty. W Lutoryżu się rozdzielamy, ja jadę na Boguchwałę, Zwięczycę i do domu. Myślałem, że będzie gorzej, a było całkiem znośnie.

Kładka Budziwój/ Boguchwała.
Rowerowy ninja- Wilczek.

Leśne szaleństwo.

Czeka mnie dużo pracy- pierwsza fota tego typu.

azbest87
10:16 niedziela, 12 stycznia 2014
Takie foty jak ostatnia proponuje poćwiczyć przy lepszym świetle (w lesie trudniej o dobre światło), tak żeby czas otwarcia migawki był w granicach 1/80-1/60s. Wtedy czas jest na tyle krótki że łatwiej otrzymać główny obiekt nierozmazany, a na tyle długi że przy przesuwaniu aparatu w bok rozmazuje tło:)