Dystans87.63 km Teren19.00 km Czas04:10 Vśrednia21.03 km/h VMAX53.00 km/h Podjazdy540 m
Kalorie 2400 kcal Temp.20.0 °C SprzętRadon ZR Litening Custom
Roztocze i Puszcza Solska.
Kategoria Roztocze
Przyszła pora na kolejną wizytę na Roztoczu. Razem z Sebą i Agą pojechaliśmy do Horyńca-Zdroju. Gdzieś koło 11 wyruszamy na trasę- ciepło nie jest, ale mrozu także nie ma, w Rzeszowie za to padało jak wyjeżdżaliśmy. Asfaltem kręcimy do Nowego Brusna. Odwiedzamy cerkiew i kamienistą drogą jedziemy na cmentarz w Starym Bruśnie. Resztkami asfaltu telepiemy się do Płazowa, a później do Huty Różanieckiej. Odwiedzamy resztki cerkwi, którą Niemcy spalili w 1943 roku. Spory podjazd i zjazd- skręcamy w boczną drogę, a później na żółty, piaszczysty szlak, którym jedziemy aż do Narola. Tam robimy zakupy i dłuższy postój. Kolejny cel to Werchrata, jednak po drodze mamy kolejną cerkiew, tym razem w Woli Wielkiej. Zaczynają się konkretniejsze podjazdy, a ja z Sebą jak idioci się ścigamy :D Śmigamy obok Ukrainy i jedziemy do Horyńca- ciemne chmury zwiastują deszcz. Pojawia się, ale jak już jedziemy samochodem.